3 jaar garantie
Gratis Kleurstalen & Snel Thuis
Tot 70% Voordeliger

Contacteer Ons


We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.

Als je in Nederland bent, kan je ons bereiken op: 085 001 27 31

Als je in België bent, kan je ons bereiken op: 078 07 72 90

Of stuur ons een e-mail op: support@tuiss.nl

is nu

Eenvoudige Website, Betere Producten, Lagere Prijzen & Snellere Levering. Dezelfde Service & Garantie!

Algemene Voorwaarden

1. Onze Producten:

a) Beschrijvingen en fotografie

De producten die wij verkopen zijn ofwel gefotografeerd of digitaal geproduceerd en worden nauwkeurig weergegeven op de website, maar door verschillende soorten, stijlen en instellingen van computermonitoren kunnen de schaduwen en kleuren anders zijn dan de exacte kleur. Daarom raden wij je ten zeerste aan om een gratis kleurstaal aan te vragen voordat je een bestelling plaatst, zodat je zeker weet dat je tevreden bent over de kleur en de kwaliteit voordat je een bestelling plaatst. Hoewel elke poging zal worden gedaan door Tuiss om ervoor te zorgen dat de verkochte en geleverde goederen in alle opzichten overeenkomen met een kleurstaal of beschrijving die je wordt getoond of naar je wordt gestuurd, geeft elke kleine of niet-materiële verandering in kleur of patroon tussen het kleurstaal of de beschrijving en de geleverde goederen je niet het recht om de goederen te weigeren, noch om compensatie te eisen voor een dergelijke variatie of verandering.


b) Metingen

Veel van de goederen die wij verkopen worden gemaakt op basis van je maten. Het is jouw verantwoordelijkheid om de juiste afmetingen van je raam of rail door te geven. Als je niet zeker bent over producten of hoe je moet meten, bel dan onze klantenservice voor hulp voordat je een bestelling plaatst of raadpleeg de online meetgids. Je moet de productgegevens en afmetingen van de goederen controleren voordat je je bestelling online of telefonisch plaatst en bent verantwoordelijk voor het controleren van de bestelling via de bevestiging per e-mail. Wij kunnen geen retourzendingen accepteren of het geld terugstorten als je ons onjuiste maten hebt opgegeven, omdat wij de goederen niet kunnen doorverkopen zoals ze op maat zijn gemaakt.


c) Op maat gemaakte producten

Op maat gemaakte producten worden op maat gemaakt op basis van jouw exacte eisen. Eenmaal gemaakt zijn onze producten alleen geschikt voor jou en kunnen daarom niet worden geannuleerd of geretourneerd. Daarom is het van groot belang dat je zeker bent van het product dat je wilt en de maat die je nodig hebt. Wij adviseren je gebruik te maken van onze gratis kleurstaalservice voordat je een bestelling plaatst. Tuiss kan niet aansprakelijk worden gesteld als je niet tevreden bent over de kleur of de algemene kwaliteit van het product. Wij raden je ten zeerste aan om je bestelling dubbel te controleren om er zeker van te zijn dat de bestelde producten en de afmetingen correct zijn. Dit doet geen afbreuk aan je wettelijke rechten.


d) Dakraamgordijnen

Wij accepteren retouren op al onze eigen merk dakraamgordijnen. Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling dien je de artikelen binnen 7 werkdagen na levering te retourneren. De rolgordijnen moeten ongebruikt en in een verkoopbare staat zijn. Voordat je de artikelen terugstuurt, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon om je terugbetaling te regelen. Wij raden je aan om je dakraamgordijnen via een koerier te retourneren om er zeker van te zijn dat ze veilig aankomen. Zodra we de retourzendingen hebben ontvangen en gecontroleerd om er zeker van te zijn dat ze in verkoopbare staat zijn, zullen we je het volledige bedrag terugbetalen, inclusief de oorspronkelijke leveringskosten. We zijn niet in staat om de kosten voor het retourneren van de artikelen aan ons terug te betalen.


e) Tolerantie

Let op: de stof wordt gesneden door gekwalificeerde vakmensen, die de stof zo nauwkeurig mogelijk knippen binnen een marge van +/- 3 cm. Wij zullen de bestelling niet vervangen als de maten binnen deze tolerantiegrens liggen en je hebt niet het recht om de goederen te weigeren.


f) Stof

De meeste stoffen zijn geverfd en daarom kan elke partij licht variëren in kleur. Vanwege de kleurverschillen tussen de productpartijen kunnen wij niet garanderen dat de tint overeenkomt met de kleur van eerdere bestellingen, bovendien kan de naar jou verzonden kleurstaal ook iets afwijken van de uiteindelijke bestelling. Vanwege de bedrukking van sommige patroonstoffen kan het zijn dat de verzonden kleurstaal niet het volledige kleur- of patroonontwerp laat zien. Als je twijfelt over de precieze aard van de stof, wordt je geadviseerd om contact op te nemen met onze klantendienst voor verder advies.


2. Orderverwerking en ons contract:

a) Annulering of wijziging van een bestelling

Bij het bestellen van je goederen ga je akkoord met een juridisch bindend contract. Annuleringen zijn mogelijk en een volledige terugbetaling zal plaatsvinden zolang de producten of delen daarvan niet zijn gemaakt. In het geval dat je goederen al gemaakt zijn, kunnen we je geld niet terugbetalen. Bel ons zo snel mogelijk als je een bestelling wilt annuleren of wijzigen en wij kunnen controleren of de bestelling in productie is genomen. Wij raden je ten zeerste aan om de e-mailbevestiging van je bestelling te controleren om er zeker van te zijn dat je de bestelling correct hebt geplaatst.


b) Telefonisch bestellen

Onze klantenservice zal je altijd een nieuwe bestelling herhalen; houd er rekening mee dat we geen claims accepteren op basis van onjuiste maten of producten die door ons worden ingevoerd; daarom kunnen we dergelijke claims niet accepteren in het geval van bestellingen die via de telefoon worden geplaatst. Na het plaatsen van de bestelling dien je de bestelgegevens op de e-mailbevestiging te controleren.


3. Prijzen

De prijs die je betaalt is de prijs die in het winkelmandje en in je bevestigingsmail vermeld staat, deze prijzen zijn inclusief BTW en de getoonde totaalprijs is de prijs die je betaalt. (Voor leveringen in bepaalde gebieden worden extra kosten in rekening gebracht nadat een bestelling is geplaatst, wij zullen je zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de extra kosten van de vervoerder en heb je de mogelijkheid om de bestelling te annuleren als de extra kosten niet worden geaccepteerd). Controleer na ontvangst van je bevestigingsmail of je volledig tevreden bent met de prijs van de bestelde goederen.


4. Betaling

Bij het bestellen van producten op de Tuiss website kunnen wij je bestelling alleen in behandeling nemen als de bestelde goederen volledig zijn betaald met een creditcard of pinpas. Je kunt online betalen met alle belangrijke creditcards, iDeal en BanContact. Je betaalkaartgegevens worden gecodeerd om de mogelijkheid van ongeautoriseerde toegang of openbaarmaking tot een minimum te beperken. De bevoegdheid tot betaling moet bij de bestelling worden gegeven. De artikelen worden bij de bestelling in rekening gebracht. Onze aansprakelijkheid ten opzichte van de klant in verband met een bestelling zal niet hoger zijn dan de totale prijs die voor de betreffende artikelen in rekening wordt gebracht. Wij accepteren internetbestellingen alleen van webbrowsers die communicatie via SSL-technologie (Secure Socket Layer) mogelijk maken, bijvoorbeeld 3.0-versie of hoger van Explorer. Dit betekent dat je niet per ongeluk een bestelling kunt plaatsen via een onbeveiligde verbinding.


5. Aanvaarding

Wij hebben het recht om je bestelling te annuleren indien:

1) We hebben onvoldoende voorraad om de bestelde goederen te maken en te leveren.

2) Indien je hebt besteld vanuit een land waar wij niet leveren.

3) De buiten ons weten bestelde goederen zijn niet meer leverbaar.

4) Een prijs- of typefout is het gevolg van een systeemfout in onze database of website.

Als wij om een reden buiten onze macht niet in staat zijn om een bepaald artikel te leveren, zullen wij je zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen. Er kunnen geen kortingen of compensaties worden aangeboden onder deze onvoorziene omstandigheden.


6. Levering van je goederen

Wij geven een geschatte verzendtijd aan op elke productpagina, houd er rekening mee dat als wij 7 dagen opgeven, dit 7 werkdagen betekent vanaf het moment dat de betaling onze bankrekening heeft bereikt (meestal binnen 24 uur). De opgegeven levertijden gelden niet in de drukke periodes van het jaar, zoals bijvoorbeeld feestdagen en de kerstperiode. Een meer specifieke verzenddatum is beschikbaar in de order tracking login zodra de bestelling is geplaatst. (Voor leveringen in bepaalde gebieden worden extra kosten in rekening gebracht nadat een bestelling is geplaatst, wij zullen je zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de extra kosten van de vervoerder. Je hebt de mogelijkheid om de bestelling te annuleren als de extra kosten niet worden geaccepteerd.) De levering vindt plaats op het door jou opgegeven adres. Houd er rekening mee dat wij alleen producten kunnen leveren binnen Nederland en België. Alle leveringen zullen door onze koerier worden bezorgd. Wij doen ons best om de levering binnen de genoemde periode te garanderen, maar zijn niet aansprakelijk voor verlies als gevolg van vertraging in de levering of als gevolg van een oorzaak buiten onze invloedsfeer. Wij raden je aan om geen monteur te boeken om een product te installeren totdat de bestelling is geleverd en dat je hebt gecontroleerd of er geen defecten zijn en dat alle onderdelen compleet zijn.


7. Defecte en beschadigde goederen

Alle producten van Tuiss worden vóór verzending streng op kwaliteit gecontroleerd, maar in het onwaarschijnlijke geval dat je problemen ondervindt, stuur ons dan een e-mail naar support@tuiss.nl of bel onze klantenservice op 085 001 27 31 (voor België: +31 85 001 27 31). Je hebt 7 dagen na ontvangst van je goederen om beschadigde of defecte goederen te melden als gevolg van de productie, of schade veroorzaakt tijdens het leveringsproces. Wij zullen je vragen snel behandelen en indien nodig zorgen voor vervanging. Wij behouden ons het recht voor om digitale foto's te vragen met betrekking tot de gemelde problemen of om te vragen om het product terug te sturen naar ons voor inspectie. Dit heeft geen invloed op je wettelijke rechten.


8. Garantie

Tuiss biedt 12 maanden fabrieksgarantie op fabricagefouten. Daarnaast bieden wij een gelimiteerde garantie van twee jaar, in totaal 3 jaar. Wij behouden ons het recht voor om het product te vervangen of te repareren en het kan nodig zijn om de goederen naar ons terug te sturen voor inspectie voordat een vervangend product wordt verzonden. Dit heeft geen invloed op je wettelijke rechten.


9. Algemeen

Deze Productvoorwaarden zijn opgesteld in overeenstemming met het Nederlands recht en eventuele geschillen zullen uitsluitend worden beslecht door rechtbank Rotterdam. Als een van deze Productvoorwaarden door een bevoegde rechtbank wordt beschouwd als onwettig, ongeldig of onuitvoerbaar, geheel of gedeeltelijk, zal dit geen invloed hebben op de geldigheid van de overige Productvoorwaarden, die geldig en uitvoerbaar zullen blijven voor zover dit wettelijk is toegestaan.

Wij zijn toegewijd aan het beschermen van je privacy. Wij zullen de informatie die wij over je verzamelen alleen rechtmatig gebruiken (in overeenstemming met de AVG).

Wij verzamelen informatie over je om 2 redenen: ten eerste om je bestelling te verwerken en ten tweede om je de best mogelijke service te bieden. Wij zullen je in de toekomst geen e-mail meer sturen, tenzij je ons je toestemming hebt gegeven. Wij zullen je gegevens nooit aan derden doorgeven zonder je uitdrukkelijke toestemming. Wij geven je de mogelijkheid om in de toekomst elke marketing e-mail van ons te weigeren.

Het soort informatie dat wij over jou zullen verzamelen bevat:

• Je naam

• adres

• telefoonnummer

• e-mailadres

• creditcard-/betaalkaartgegevens

Wij zullen nooit gevoelige informatie over je verzamelen zonder je uitdrukkelijke toestemming. De informatie die wij in ons bezit hebben, zal accuraat en up-to-date zijn. Je kunt de informatie die wij over je bewaren controleren door ons een e-mail te sturen. Als je onnauwkeurigheden vindt, zullen we deze onmiddellijk verwijderen of corrigeren.

De persoonlijke informatie die wij in ons bezit hebben zal veilig worden bewaard in overeenstemming met ons interne veiligheidsbeleid en de wet. Als we van plan zijn om je gegevens buiten de EER (Europese Economische Ruimte) over te dragen, zullen we altijd eerst je toestemming vragen.

We kunnen technologie gebruiken om het gedrag van bezoekers van onze site te volgen. Dit kan het gebruik van een "cookie" omvatten die in je browser wordt opgeslagen. Je kunt je browser meestal aanpassen om dit te voorkomen. De op deze manier verzamelde informatie kan worden gebruikt om je te identificeren, tenzij je de instellingen van je browser wijzigt. Als je vragen/opmerkingen hebt over privacy, kun je ons een e-mail sturen naar support@tuiss.nl.


Lees deze productvoorwaarden aandachtig door, want ze bepalen de voorwaarden waaronder de producten aan je ter beschikking worden gesteld door Tuiss Raamdecoratie ("Productvoorwaarden").

Je moet onze algemene voorwaarden lezen en akkoord gaan met onze voorwaarden voordat je online of via de telefoon koopt. Bij het kopen van goederen van onze website ga je een overeenkomst aan met Tuiss Raamdecoratie, Postbus 24072, 3007 DB Rotterdam, handelend als www.raamdecoratievantuiss.nl. De overeenkomst komt tot stand op het moment dat je de bestelling plaatst.