3 jaar garantie
Gratis Kleurstalen & Snel Thuis
Tot 70% Voordeliger

Contacteer Ons


We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.

Als je in Nederland bent, kan je ons bereiken op: 085 001 27 31

Als je in België bent, kan je ons bereiken op: 078 07 72 90

Of stuur ons een e-mail op: support@tuiss.nl

is nu

Eenvoudige Website, Betere Producten, Lagere Prijzen & Snellere Levering. Dezelfde Service & Garantie!

Onze leveringsservice


Online volgen van bestellingen

Volg je bestelling met onze real time order tracker. Je kunt je aankoop volgen vanaf de productie tot aan je voordeur. Als je wilt, kun je een factuur afdrukken en ook montage-instructies downloaden.


Snelle & betrouwbare levering

Volledig verzekerde levering in Nederland en België is gratis bij bestellingen boven de €189 en slechts €7,95 voor bestellingen onder de €189. Nauwkeurige verzendtijden worden weergegeven voor elk afzonderlijk product, meestal proberen we ze te beperken tot slechts een paar werkdagen.

Zodra je bestelling is gemaakt, is je nieuwe raamdecoratie bijna altijd de volgende werkdag bij je. Wanneer een van onze koeriers je bestelling heeft opgehaald, sturen wij je een traceernummer en een link zodat je het tot aan de deur kunt volgen. Je kunt je bestelling ook hier volgen.


Waar is mijn bestelling?

Je kunt je bestelling volgen met onze order tracker. Wij sturen je ook een e-mail wanneer je pakket klaar is om verzonden te worden, dit zal een trackingnummer bevatten zodat je de levering direct met de koerier kan volgen.


Wat zijn je levertijden?

Nauwkeurige verzendtijden worden weergegeven voor elk afzonderlijk product, meestal proberen we ze te beperken tot een paar werkdagen.


Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Natuurlijk kunt je dat. Wij leveren graag op een ander adres; veel van onze bestellingen worden rechtstreeks bij onze klanten op hun werkadres afgeleverd.


Waar kun je leveren?

Wij kunnen leveren op elk adres in Nederland en België.


Krijg ik bericht van verzending?

Absoluut. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, krijg je van ons via e-mail bericht met een geplande leverdatum en een trackingnummer.


Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben wanneer de levering aankomt?

Geen probleem! Als je er niet bent op het moment dat de levering aankomt, dan laat de chauffeur een kaartje achter met informatie over hoe je de bestelling kunt inplannen op een tijdstip die beter uitkomt. En maak je geen zorgen: de nieuwe levering is gratis.


Het pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Al onze leveringen zijn volledig verzekerd tegen schade, als de verpakking op welke manier dan ook beschadigd is, schrijf dan 'beschadigd' op de leveringsbon. Als je je bestelling inspecteert en deze is inderdaad beschadigd, dan spijt het ons zeer. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een vervanging.