Chat

 5 Jaar Garantie
Gratis Kleurstalen & Snel Thuis
Tot 70% Voordeliger

Contacteer Ons


We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.

Als je in Nederland bent, kan je ons bereiken op: 085 001 27 31

Als je in België bent, kan je ons bereiken op: 078 07 72 90

Of stuur ons een e-mail op: support@tuiss.nl

Onze leveringsservice


Online volgen van bestellingen

Volg je bestelling met onze real time order tracker. Je kunt je aankoop volgen vanaf de productie tot aan je voordeur. Als je wilt, kun je een factuur afdrukken en ook montage-instructies downloaden.


Snelle & betrouwbare levering

Volledig verzekerde levering in Nederland en België is gratis bij bestellingen boven de €199 en slechts €9,95 voor bestellingen onder de €199. Nauwkeurige verzendtijden worden weergegeven voor elk afzonderlijk product, meestal proberen we ze te beperken tot slechts een paar werkdagen.

Zodra je bestelling is gemaakt, is je nieuwe raamdecoratie bijna altijd de volgende werkdag bij je. Wanneer een van onze koeriers je bestelling heeft opgehaald, sturen wij je een traceernummer en een link zodat je het tot aan de deur kunt volgen. Je kunt je bestelling ook hier volgen.


Waar is mijn bestelling?

Je kunt je bestelling volgen met onze order tracker. Wij sturen je ook een e-mail wanneer je pakket klaar is om verzonden te worden, dit zal een trackingnummer bevatten zodat je de levering direct met de koerier kan volgen.


Wat zijn je levertijden?

We vermelden bij elk product het aantal werkdagen tot de verzending. We doen ons best de levering binnen één of twee dagen na verzending te laten plaatsvinden.


Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Natuurlijk kunt je dat. Wij leveren graag op een ander adres; veel van onze bestellingen worden rechtstreeks bij onze klanten op hun werkadres afgeleverd.


Waar kun je leveren?

Wij kunnen leveren op elk adres in Nederland en België.


Krijg ik bericht van verzending?

Absoluut. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, krijg je van ons via e-mail bericht met een geplande leverdatum en een trackingnummer.


Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben wanneer de levering aankomt?

Geen probleem! Als je er niet bent op het moment dat de levering aankomt, dan laat de chauffeur een kaartje achter met informatie over hoe je de bestelling kunt inplannen op een tijdstip die beter uitkomt. En maak je geen zorgen: de nieuwe levering is gratis.


Het pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Al onze leveringen zijn volledig verzekerd tegen schade, als de verpakking op welke manier dan ook beschadigd is, schrijf dan 'beschadigd' op de leveringsbon. Als je je bestelling inspecteert en deze is inderdaad beschadigd, dan spijt het ons zeer. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een vervanging.


Met welke koeriers werken jullie?

Wij werken met zowel UPS, DPD als TNT. Welke koerier wij gebruiken voor je bestelling hangt af van het product en de afmetingen.

5 Star

Vouwgordijnen

Goede service, snelle levering

4 Star

Rolgordijnen

Prima. Overzichtelijke site makkelijk alles invoeren duidelijk. Geen gedoe met leveringen waren zelfs eerder als verwacht....

5 Star

jalouzie

dik tevreden ????

5 Star

50mm jaloezie

Perfect

4 Star

vouwgordijn

We hebben een vouwgordijn helemaal naar onze zin. Er is duidelijk uitgelegd hoe we de maat moesten nemen. En we zijn er blij...

5 Star

Houten lammellen

Snelle levering en goede kwaliteit en op maat

5 Star

Tuiss vouwgordijen

Top, mooie gordijnen, perfect op maat, goede kwaliteit

5 Star

Lamellen

Goede service. Snel geleverd alles goed op maat. En reserve onderdelen erbij.

5 Star

Jaloezieen

Fijne prijzen, snelle levering

5 Star

Witte Houten jaloezieen

Echt geweldige service, ook telefonisch. Product is top kwaliteit en super simpel op te hangen. Geweldige prijs, nergens...