085 001 27 31
Ma-don: 08:30-18:00 & vrij: 08:30-17:00

Onze leveringsservice

Online volgen van bestellingen

Volg je bestelling met onze real time order tracker. Je kunt je aankoop volgen vanaf de productie tot aan je voordeur. Als je wilt, kun je een factuur afdrukken en ook montage-instructies downloaden.

Snelle & betrouwbare levering

Volledig verzekerde levering in Nederland en België is gratis bij bestellingen boven €299 en slechts €9,95 voor bestellingen onder €299. Nauwkeurige verzendtijden worden weergegeven voor elk afzonderlijk product.

Zodra je bestelling is verzonden, is je nieuwe raamdecoratie bijna altijd binnen enkele werkdagen bij je. Wanneer een van onze koeriers je bestelling heeft opgehaald, sturen wij je een traceernummer en een link zodat je het tot aan de deur kunt volgen. Je kunt je bestelling ook hier volgen.

Waar is mijn bestelling?

Je kunt je bestelling volgen met onze order tracker. Wij sturen je ook een e-mail wanneer je pakket klaar is om verzonden te worden, dit zal een trackingnummer bevatten zodat je de levering direct met de koerier kan volgen.

Wat zijn je levertijden?

Zodra je bestelling is verzonden door de fabriek ontvang je deze binnen enkele werkdagen thuis.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Natuurlijk kunt je dat. Wij leveren graag op een ander adres; veel van onze bestellingen worden rechtstreeks bij onze klanten op hun werkadres afgeleverd.

Waar kun je leveren?

Wij kunnen leveren op elk adres in Nederland en België.

Krijg ik bericht van verzending?

Absoluut. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, krijg je van ons via e-mail bericht met een geplande leverdatum en een trackingnummer.

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben wanneer de levering aankomt?

Geen probleem! Als je er niet bent op het moment dat de levering aankomt, dan laat de chauffeur een kaartje achter met informatie over hoe je de bestelling kunt inplannen op een tijdstip die beter uitkomt. En maak je geen zorgen: de nieuwe levering is gratis.

Het pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

Al onze leveringen zijn volledig verzekerd tegen schade, als de verpakking op welke manier dan ook beschadigd is, schrijf dan 'beschadigd' op de leveringsbon. Als je je bestelling inspecteert en deze is inderdaad beschadigd, dan spijt het ons zeer. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een vervanging.

Met welke koeriers werken jullie?

Wij werken met zowel UPS, DPD als TNT. Welke koerier wij gebruiken voor je bestelling hangt af van het product en de afmetingen.